piektdiena, 2010. gada 29. janvāris

jaunāks gads

psihi,psihi,jaunais gads gar ausi un revjū no mana skatu punka ir klāt.
pilkstens pieci astoņpadsmit,es iekāpju autobusā uz cēsīm un vēl nenojaušu,ka šī būs dullākā jaungada balle kāda man jebkad būs bijusi.uz vakarpusi esmu cēsīs un satiekos ar zanditu,karīnu ruduku un kasparu,pie kura arī pēc veikala apmeklējuma braucam sildīties. kur nu pazuduši kur nē bet pārīt o'5 bonīšu un šampju sausi un dullām galvām jaiet(nu karīna ar zandu jau nevar paiet) pie dāvja uz ūsu ballīti.to ,ka tā ir ūsu ballīte es uzzināju tikai tad ,kad lēnām tuvojos dāvja mājai. ārā pīpē veci ūsaini veči! pilns,nu watafak! ok,arī man pēc nepilnas pusstundas ir pielipinātasmāklīgās ūsas un tā ļoti piestāv!! baļļuks pa smuko! tiek iedzerts ,tiek drusku jestri padancots un viss baigi jauki.neviens nemaz nepamana ,kad pulkstens jau ir bez piecpadsmitām pusnaktī un tad nu prātīgākie,kuri negrib nokavēt pa priekšu un tie,kas tādi dullāki pa pakaļu.tā rezultātā visa mājas tusovka pašķīrās ! no sākuma pa 10,vēlāk pa četri un vēlāk pavisam vēlā kad pulkstens sita divpadsmit nu jau bijām divi! katras savā veidā,pa savu ceļu. jaunais gads godam sagaidīts laižu uz fonoklubu! ( jaunā gadā uz fonoklubu? wtf!?!?) jap esmu fonī,par brīnumu satieku zaķi,iedzeru aliņu un saprotu to ,ka tiešām ir wtf,jo beigu beigos no tiem desmit cilvēkiem esmu palcis viens.iznesu divus kausu aliņa un opertiivi dodos pie dāvja.nezinu kā,bet tomēr atradu kur viņš dzīvo.gāju plikām rokām,tās bij tā sasališas,ka pirksti lipa ciet,tātad pirmās 10 minūtes atpakaļballītē vajadzēja pavadīt pie tvākā radiātora :)) tālāk ūsu ballīte turpinās lidz rītam ar apzīmēto salaveci joņu priekgalā pie dj pults,kur pārsvarā valda krievu mūzika. jā nu vairs jau nepamanu cik ātri paliek gqaišs un cik ātri tumšs,pa vidu tam visam vēl cēsu etiķete - divārs,kautkādi šampji,z**ti vermuti un jauniepazīti cilvēki.un protams ūsas.
kad pienāk laiks,kad pirmajā janvārī ar vien vairāk cilvēki saprot,ka nu ir par daudz,kautkā jātiek uz māju un tā nu steidzam uz auto busu,pa ceļam ieskrienot veikalā un nozogot aliņu ko autobusā dzert.neatceros vai izdzēru ,jo aizmigu. izkāpjam pie putraim dzīvokļa un pa sniegiem un kupenām brienu mājup.
morāli graujoši pretīgi liela poha bij tā,kas mani sagaidija pamostoties savā gultā 2.janvārī,kur bija arī tika pielikts punkts jaunāgada "svinībām"



paldies,čau.

Nav komentāru: