pirmdiena, 2009. gada 24. augusts

tu taču zini! es tevi mīlu! FK Valmiera!!!

labrīt!tātad buku oupen air ir noslēdzies ar savu noskaņu un savām atmiņām-mazliet savādākām nekā parasti.piecu dienu garais ceļojums sākās piektdienā,pulksten 9:00 no rīta,kad man bij plānots doties uz pilsētu kur nav neviena luksafora,pilsētu kurā mājo artūrs lūkins un viņa zelta pirksti, pilsētu kuru sauc par limbažiem,pilsētā kurā atjaunoju pasi un kredīt kartes,kuras padirsu kautkad.
iesākumā nedaudz pāršāvām pār strīpu kopā ar rūdi un bori sēžot valmierā,savariņās un kautkādas padomju ēkas jumta.lēnām pieienojas griķis un lēnām arī aizsākās mēģi ,kurā es biju jau tādā pālī kādā neesmu bijis nevienā koncī.pēc mēģa notika baigie murgi - osis,mikiņš,tīna UN marta kautkur padiršas unielecam saiedriskajaa un braucam uz zemi pēc šņabja.vakara gaitā esam pie jāņa podziņa ,bet ne uz ilgu laiku,jo mums pievienojas rūdolfs mellēns.satiekamies pie lielās maksimas un daram visādas suudus ar masku galvanajā lomā.esam atkal pie veikala "zeme" vai "top"- neatceros,mums pievienojas kautkāds urla.pēc kautkāda veca dīvāna izvilkšanas,viņa saplēšanas savāram baigos sūdus par kuriem nav jāstāsta,jo tomēr šī nav tāda privātā ceturtās klases dienasgrāmatiņa,kuru zem spilvena pabāzt :) ceturtdiena,paiet boringā,ar kristapu bori aizejam lidz putraimu famili apartamentu,mārtiņš man nepazvana,dzeram fiziņus,bik iegriež,aizejam uz staķiku,iztērjam naudu par kautkādiem debīliem ēdamajiem un laižos mājās.piektdiena bikiņ interesantāka,jālaiž uz bukiem.pulksten 9:00 (atkal) atbrauc mārs grāvīts,aizejam uz rīta vingrošanu- mēģi un pēctam steidzam uz autobusu uz smilteni,ar kuru pat nebija jēgas braukt,jo solītā izbrauksāna no rūdolfa m. puses aizkavējās par kādām piecām stundām,lēnā garā izdar-am/a visu ko vaig ,savācam druvi,ieejam gvidī pēc kautkā dzerama (šajā brīdī es mēģinu atcerēties - kur pie velna bukos pazuda mani divlitriigie? ) un laižam.esm klāt,visiem ritiigi jāsaka čau,jo baigi foršie cilvēki apkārt un tā.spīd nežēlīga saule un ir kūl! visss.koncis galiigā pālī atkal,pabiju arī uz konkomitant,niezēja nagi uz sktuves uzkāpt,jo ritiigi patika.māris grāvīts nokrīt no skatuves(sorii)un dabū pa muti.bļe pamostos kādos četros un saprotu,ka laikam visu mūžu būs tā,ka lomiks būs dzīvs un dzer tikai no rītiem.tajā rītā pieļauju nežēlīgu kļūdu sakarā ar šņabja un visa pārējā liešanu savā organismā ,jo pēcāk pēc pamošanās pie zaļās supermašīnas rata,palicis apakšā igauniešu spilvenu un kautkādu kartona gabalu,kurš tika iesvētīts kā mana gulta,piedzīvoju vienu no sliktākajiem rītiem manā mūžā,vēdergraizes,lai skanētu pieklājīgāk,saules dūrienu un zanes fimbaueres palieošās pēdas uz man vēdera visu atlikušo dienu.pateicoties mīļajai ievai vanagai un vinās brīnumlīdzklim esmu uz strīpas un nesāp galva.visu atlikušo dienu ne piles alkohola nedzerot baigi patika,un sapratu ,ka var arī bez! tālāk viss kā parasti...kautkā novelku lidz katras koncertam(riktīgi patika),piedzīvoju to kā šilde mēģina angliski izstāstīt igauņu meitenei rīnai kā taisa klizmas,pēc neveiksmīga mēģinājuma aizmigt ,jo atkal paliek slikti apēdu kautko un pisu gulēt.nākamais rīts mega jautrs!! ritīgi labi esmu izgulējies un atkal ne piles neiedzēris(sakat ko gribat ,bet man un rūdim tas liekas diezgan - brīnums ) sāku viskautkam piedurties-it īpaši elzai kuras balss izklausījās tik pat pasakaini kā sieviete kura sešdesmit gadu vecumā pīpē,dzer točku,nav vīra un ir viens suns kuram viņa nedod ēst.lēnām dabūju ēst,un seko mega drūmais ceļš mājup:liezēre-smiltene-valmiera-salacgrīva.ieeju draugos vienu reizi un esmu šeit.paldies. man šodien baigi īsie teikumi nāk ārā.
nezinu kapēc.grībēju pateikt,ka krīgofer ritiigi labi nospēlēja,otrās dienas bomba uz skatuves pavisam noteikti,baigais pisaks bij.un starpcitu,man ir jauni baltkrievijas izlases futbola šorti!fakin jēē!

otrās dienas buku open air :

kriegopfer - earsenation
kriegopfer - set fire

uzdāviniet man have heart apakšbikses!! :

have heart - no roses,no skies
have heart - the same sun

paldies,atā.

2 komentāri:

matērija teica...

Man žel bij kad gulēji pie manas telts un divas govis pa tevi mīņājās kā pa paklajiņu.
bet liekas ka īsti nefilmēji taja brīdī to.

andrejs teica...

filmēju,un kā vēl bļa